Khamis, 16 Jun 2016

KINI TRENDING - Soothing & Moisture Aloe Vera Gel 92%

Kecantikan dan kesihatan adalah sinonim dan penting bagi semua kaum masyarakat di mana sahaja terutama bagi kaum wanita tidak ketinggalan juga kaum lelaki. Mereka yang berminat menjaga penampilan diri ini lebih cenderung akan mengikuti segala perkembangan produk-produk kecantikan dan kesihatan terkini dan laris di pasaran sekarang.

Oleh itu syarikat kami mengambil inisiatif menjual dan membekalkan produk kosmetik yang cukup sesuai untuk pelbagai peringkat umur tanpa rasa was-was.

Untuk masa sekarang, kami menyediakan produk berasaskan tumbuhan aloe vera iaitu


                                           Soothing & Moisture Aloe Vera Gel 92% - 300ml



Soothing & Moisture Aloe Vera Gel 92% - 300ml adalah produk pelembab yang sangat popular dan menjadi pilihan dalam kalangan remaja Korea pada masa sekarang. Produk ini telah menjadi best seller di seluruh Korea sebagai produk terlaris sepanjang tahun 2013 dan tahun ini serta mendapat pengiktirafan dari pakar-pakar kecantikan.

Fungsi asasnya adalah untuk pelembap badan dan rambut, dibuat asli menggunakan Aloe vera atau lidah buaya sebanyak 92% dalam sebuah kotak yang berisi sebanyak 300ml. Usah bimbang produk ini sudah disertifikasi oleh CCOF (California Certified Organic Farmers). Penelitian telah membuktikan bahawa produk ini sangat berkhasiat untuk mengatasi jenis kulit berminyakm normal mahupun kering dan dibuat daripada bahan-bahan bermutu tinggi. Malah produk ini boleh dipakai oleh anak-anak mahupun dewasa.

Apakah kelebihan produk ini?

1. Pelembap di seluruh tubuh badan

    Sapukan gel aloe vera di bahagian tubuh/wajah yang kering secukupnya, kerana gel aloe vera ini boleh tangani bahagian kulit yang kering, kusam dan sembab.

2. Terapi pemulihan rambut

    Masalah rambut kusam, kasar, bercabang ataupun kering dapat dihilangkan. Caranya letak secukupnya di rambut kemudian usap cepat di rambut supaya menyerap keseluruhannya.

3. Terapi pemulihan kulit 

    Aplikasikan di tempat kulit sensitif dan kulit yang terdedah dengan cahaya matahari/terbakar/sunburn, gel aloe vera ini juga boleh menghindarkan anda dari gigitan atau sengatan serangga.
   
4. Membuatkan mata anda lebih tenang (relax).
 
    Jika anda yang jenis tidur lambat, sukar tidur, produk ini terbaik untuk anda. Caranya ambil cotton pad lalu letak di atas cotton pad dan sapu di sekitar mata. Hasilnya? Kulit di sekitar mata jadi lembap dan lembut. Paling baik jika anda letakkan gel aloe vera di dalam peti sejuk terlebih dahulu.

5. Kuku sihat dan berkilat

    Jika anda usap-usap di kuku dan kulit, gel aloe vera ini memberi kelembapan dan mengurangi kerapuhan kuku. Sangat berguna buat anda yang mempunyai kuku tangan dan kaki yang rapuh dan tidak berkilat.

6. Gunakan selepas mencukur

    Kulit pasti jadi sensitif apabila dicukur setiap hari,  jika gel ini disapu boleh mengembalikan kelembapan kulit dan mengurangi keradangan atau kemerahan, boleh digunakan untuk lelaki dan perempuan.

7. Mekap tahan lama

    Mungkin anda tidak percaya untuk mekap tahan lebih lama, sapu gel aloe vera pada wajah sebelum menggunakan foundation atau campurkan gel aloe vera bersamanya untuk dijadikan makeup base.

8. Masker kulit

    Sapukan gel yang sejuk di kulit pada kertas masker (masker cotton yang kering), letakkan di wajah selama 15 minit. Kulit anda lebih segar dan tenang selepas itu.

9. Berkesan melembapkan kulit 

10. Parut/strechmarks

      Sapu di bahagian yang terdapat parut atau strechmarks, sapu 1-2 kali sehari dan rasailah perubahannya.

Kepada yang berminat untuk memilikinya, anda boleh terus layari laman web jualan kami iaitu Qaisarra Style Online Store melalui pautan tersebut.

Selamat membeli belah dan terima kasih :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan